Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Sunday, August 24, 2008

Selamat kembali!

Yeeeeeeeeeeeeehaaa andre andre yehaa! *bajet seperti bunyik suare seorang koboi gila menunggang seekor kude yang tak bersalah. hehe.

Mari saye terangkan dengan lebih teperinci maksud tajuk yang tertera. Ianya bermaksud selamat kembali ataupun dalam bahase omputehnye Welcome Back, bebeh! hehe. Ianya ditujukan khas kepade kesemua pelajar-pelajar yang masih belajar dan sedang ingin mahu untuk belajar serta akan memulakan sessi pembelajaran pada esok hari iaitu hari ISNIN. :) Amnya, ditujukan kepade semua orang yang mempunyai kaitan antara kembali dan hidup mereka.

Ianya juga boleh ditujukan kepade sesiapa sahaja yang sudah kembali ke pangkal jalan. Maksud pangkal jalan di sini adelah jalan yang lurus dan benar serta tidak berbelok-belok. Yang kejam bertambah baik yang baik pule semakin baik. TAHNIAH. yang kurang baik serta takbaik baik walaupun dah cube untuk berbaik pun tahniah saye ucapkan. Kepade yang takbaik tapi taknak cube untuk baik pule, diharap bersabar dengan karenah orang yang baik macam saye ni. kakakakakka :P

*Dey apada cite pasal baik! Tuka tuka!! Booo!!

Ish. kalau taknak tuka macam mane? kekekkee. ye la ye la. berbalik kepade tajuk. Selamat kembali juge merupakan ayat seorang ibu mithali yang selalu meluahkan ucapan tersebut kepade suami dan anak-anaknye yang baru pulang dari tempat kerja/sekolah. Ianya juga boleh digunekan apebila seseorang itu telah menghilang selame-lamenye sampai semua orang dah lupe tentang kewujudannye tetapi muncul secara tibe-tibe tanpe diduga.

*Oi! Ape ingt aku taktau ke maksud selamat kembali tu ape ha?!

Isk. Sibuk je ah dorang ni. Suke hati lah nak tulis pasal ape pun. Dah tahu bosan lagi mau bace lagi mau salahkan penulis. Mangkuks! - itu lah ayat yang selalu didengari pabila seseorang mule memberi ape-ape komen tentang kite. SUKA HATI AKU/SAYE le. Bagi orang yang seperti saye ni memang tu je la modal menjawab dan memarahi semula orang yang memarahi kite tadi. hahaha.

Jarang kite dengar orang akan cakap seperti.. Baiklah, akan saye perbaiki kelemahan saye blablabla. Takpun terus lari masuk bilik menangis teresak-esak. Golongan ini merupakan golongan yang terlampau baik dan lembik tahap maksima serta EGO yang kurang kuantiti kerana tidak cube mempertahankan pandangan dan hujah-hujah yang mereka ingin sampaikan pada awal-awal tadi.

Yeke? Ntah. YE kot. Huahuahuhaua. Nanti la saye kupaskan pandangan saye mengenai ape tah saye pun tak pasti tapi yang pasti ianya tentang 'sukahati' di dalam post yang berikutnye. Kerane sebenarnya post yang ini merupakan post untuk mengucapkan Selamat Kembali ke sekolah kepade mereka yang sebaya saye dan yang masih bersekolah ataupun mereka yang sedang belajar di mana-mana tempat pembelajaran je, tak lebih dari itu tapi terlebih lak tanpa dirancang. kakakkakaa. Sekian. :)

2 comments:

Permaisuri said...

aiseh men, cptnyee habis cuti
tak puas aaa
tambah cuti lagi!!! =P

EykaHamasuba said...

Tau takpe! TAMBAH CUTI LAGI 1 BULAN! heheheh :P