Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Thursday, August 28, 2008

Saye tak tahu kenape

Baru-baru ni kan saye tak tahu la kenape emosi saye sering terganggu.
Sebab tu ah slalu post pepanjang. kakakakakka. :P
dan bebaru ni juge,
banyak bende telah berlaku.
Antara saya, kawan-kawan dan juga SEKOLAH.

PERASAAN?
Letih, Penat, Sedih, Kecewa, MALAS, rindu, geram, marah, pelik, lega, gembira, tak kisah, blur, sensitif, seronok, Sume ade.
Lengkap satu set emosi untuk satu minggu persekolahan.

Sabar je la kan. hauhuahua.:P


6 comments:

aKu NaKaL said...

hoho sabarlah.. itu sumer perkara biasa jer..

it's call LUMRAH KEHIDUPAN...

ada pasang surutnye dalam kehidupan ini.. baru lar hidup ni lebih bermakna.. erti kata lain.. imperfection x)~

jack tommy said...

he he kok lucu yaa..

semua ada pasangannya kerena memang berpasangan, dan semua berhubungan karena memang ada hubungannya, dan jika itu adalah masalah tentu ada solusinya..

enjoy your life
n feel good
salam kenal :)

Bakish said...

amboii sabar2

razifembi said...

16years old ... hohoho welcome to the "jungle" my dear ....

artofreed said...

sabar... bila sedang gundah atau ada masalah. Semua masalah bisa selesai atau selesai dengan sendirinya... berdoa saja...ya !

EykaHamasuba said...

Hehe. terima kasih semua. Ya, hidup akan menjadi bosan tanpa masalah. Ini lah yang diname kan dugaan hidup. Baru dugaan kecil je pun. Taktahu besar nanti macam mane. So skrg la kite kene bina KEBERANIAN. huahauhauha. ape pun SABAR je la dengan segala yang terjadi. :)