Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Friday, October 01, 2010

Optical Illusion


Assalammualaikum.

Instruction : Cuba anda perhatikan 4 titik kat tengah tengah tu lame-lame, lebih kurang dalam seminit macam tu. Kemudian alihkan pandangan kat dinding bilik pulak lame-lame. Nanti akan muncul sesuatu yang bagi saye, agak menyeramkan la jugak. :P

P/S: Seram tak seram tak seram tak? SERAM KAAN! :P

SEKIAN, 5.35pm

6 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

emmm?? ilusi lelaki kah?

Sy@hir Ahoy said...

hye! Tak seram pon hehe! :P

Cuma yg menareknya, ialah gambar Jesus Christ muncol. Tertanya2 camna pereka buat benda tu kan...?

Eyka, kalu ada ilusi2 lain, sila paparkan lagi.

Tapi kan, mata, minda bagai tersihirlah hehe.

twinkle twinkle said...

da lame x bace blog akk ;D

EykaHamasuba said...

oshinz,
a'ah. gambar ilustrasi jesus. muahaha

EykaHamasuba said...

syahir,
seram la. sebab gambar tu tibe tibe muncul. hahahaha. actually yang wane putih kat gambar ni bile tgk kat dinding jadi hitam. sbb tu nmpk muke orang tu. hehe kalau nak tengok optical illusion yang lain boleh lah menggoogle nye. sgt byk ye sebenarnye! hehe

EykaHamasuba said...

twinkle,
akak pun dah lama tak update :P