Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Saturday, June 14, 2008

Sedikit Perubahan

Akhiranya saye berjaya juga setelah beberapa bulan saya bercadang untuk menukar template/design blog saya ni tapi tak tukar-tukar sehingga lah pada pagi yang hening sangat sangat ni. hehe. Mula-mula saya bercadang untuk menukar kepada yang gelap gelap tetapi saya rasa biar je lah warna putih. Menarik gak. :)

Nama blog pun dah tukar kepada Cakerawaleyka Selamenyerlah. Hehe. Mula-mula tadi nak tukar kepade Cakerawalaku Selamanya. Pastu tukar lagi jadi Cakerawalaka sebab ade bunyik name sikit-sikit. eyKA. Tapi last-last tukar je la terus bagi nampak sikit tulisan nama eyka tu. Selamenyerlah lak mule mule selamanya. pastu selamanyalah. Pastu tukar trus. hehe

Ade maksud di sebaliknye. Cakerawaleyka tu gabungan Cakerawala+name saye(eyka). Bermaksud, semua berkisar tentang dunia saya dan alam sekeliling saya. Apa yang terjadi semua. Selamenyerlah pule gabungan daripada dua perkataan iaitu Selamanya+Menyerlah. So, jika digabungkan kedua-duanya, tadaaa jadi la name blog saye sekarang ni.

Keseluruhannye bermaksud bagaimane saye menyerlahkan lagi dunia saya, hidup saya dan semuanya berkisar tentang saya dan orang sekeliling saya selamanya. Ala kire macam diharap dunia saye ni akan sentiase ceria dan menyerlah walaupun sedang berhadapan dengan kesulitan, masalah dan teka-teki kehidupan.

Lebih kurang macam tu la ye kawan-kawan sekelian. Diharap suke dengan name blog ni. Eh, kalau tak suke pun tak pe sebab ini blog saye,saye punye suka la kan. haha. Apepun, saye nak mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terime kasih kepade sesape yang selalu lawat dan sudi membace tulisan-tulisan saye yang panjang lebar sentiase. Terharu ssgt dan saye amat menghargainya. Thanks.:)

Walaupun saya sedikit ragu-ragu dan musykil serta tertanya-tanye ade wujud ke orang yang sanggup bace blog ni dari awal, sampai habis? Dah la bahase tunggang langgang. Pasar 100%. hm. tak kisah lah, yang penting saye suke menaip. Nak bace taknak tu korang punye suke la,ye dak? Hehehe

Ok lah, tu je. Sekian.

*Pemain bola Romania yang bernama MUTU, jersi no10 kelihatan segak lah tadi! :P

5 comments:

. said...

thnx fer da blog cmmnt.. :)

btw, lurve ur template! :D

Eyka Hamasuba said...

ye ke? thxx! yours pn nice gak. ni pn baru je buat smlm nye smlm. hehe

Atiqah Adnan said...

hehe nice name.. blog awak menyerlaah gler dear..

Siti Natasha Irina said...

blog nie seriously plg menyerlah prnh sy tgk!
hehe.
nice!!

Anonymous said...

hai eyka!
br bc yg ni.
huhuu..
i love ur blog very much!
everythings c0oL,h0t,best!!!
hihi..;p
sis bru je blogging neh.
since tgk ur bl0g ni,tr0s sis tingin nk bl0gging gak.
seyes ckp eyka ni mcm my inspirati0n lah!
thanks 2 u..
:]