Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Monday, June 02, 2008

Melepaskan geram

Anda boleh pilih binatang mana yang anda suka

Gambar Hiasan.

Selepas itu, bayangkan binatang tersebut adalah orang yang buat anda menyampah/tak suka,dan keluarkan isi hati anda dengan menukarkan nama orang tersebut kepada binatang yang anda pilih, bagi menjaga hati pihak pihak tertentu.

Kalau saya, saya akan memilih babi. Sebab impak nya utk lepaskan geram agak berkesan daripada itik,kambing biri-biri dan sebagainya.

"Babi! Pegi mampus la kau. Sakit pulak hati aku!"

Bercakap menggunakan nada yang paling kasar dan kegeraman yang melampau.
(geram menyampah bukan geram sebab comel ke ape)

Itu luahan hati saya yang agak simple tapi bermakna! Bukan senang nak dengar saye mengeluarkan nama babi di mana-mana.

Dan seperti yang anda bace, saye memang sedang geram dengan seorang budak ni. Sakit betul hati aku! Nak je mencarut-carut tapi takpe, sabar je la kan.

Siapa babi yang di maksudkan?
Tidak boleh diberitahu namanya. Tetapi babi tersebut sungguh penyibuk, buat sakit hati je! Fuck. hahahahahahah.

Puas hati? Sikit je la. :)