Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Saturday, June 14, 2008

Awekku bukan awekmu.

Tadi baru je habis tengok cite tu (rujuk tajuk) bersame Ana. Tapi time tu dah separuh da cite tu. Kat Astro Ria. Mule-mule tengok sekali imbas je tak perasan Zizan ade belakon. Ingat kot Azhar Sulaiman. Sebab lebih kurang je jenis muke dorang ni. Hehe. Btw, cerita tadi tu boleh tahan la. Seronok gak menontonnye. Tapi rugi la tak tengok dari awal. haih. =/

Persoalan dalam otak saye:
1-Kenape ye? Hari ni saye rase macam nak kentuuutt je.
Ade beberapa kemungkinan:

1- Sebab petang tadi makan skittles sour!
2- Sebab makan asam yang ijat beli.
3- Sakit perut sebab makan bende-bende di atas.
4- Sebab masuk angin?
5- Sebab dah lame tak kentut kot.
6- Sebab entah la, saye pun tak pasti.

Dan pada waktu ini, man dan abah sedang menonton bola! Dari tadi tengok man tonton bola punye main semangat. Sampai hentak hentak kaki sambil mencarut-carut sebab offside la ape la blablabla la. Haha.

3 comments:

affanazami said...

hi,
rugila tak tgk dr awal. me too
haha
terlepas 15minets.
its a great watch anyway, kan?

EykaHamasuba said...

a'ah.bleh tahan la cite dia.hehe. zizan ensem wo!hahaha

ellmoore said...

uhh, td aku tgok dr awal smpi abes.. sweet, haha!