Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Saturday, June 21, 2008

Euro 2008

Seperti yang semua orang sedia maklum, sekarang ni merupakan musim Euro 2008 di mana sebanyak 16 buah negera akan bertarung di padang untuk merebut gelaran juara Euro 2008. Saya bukannye tahu sangat pasal bola ni tetapi saya juga ada menyokong beberapa team. Sekadar berseronok menyokong dan berdebat bersama rakan sekelas. Team pilihan saya pada tahun ini:

Spain
Romania
dan Italy

Sejujurnya, saya tidak menonton pun perlawanan mereka. Hanya mengambil tahu tentang tarikh perlawanan dan result akhir je. Hehe. Pada awalnya saya memilih pasukan Italy, France dan Spain. Tetapi oleh kerana france dah kalah, Romania pula menjadi harapan. (tapi kalah gak) haha. Sebab entah malam bile Romania lawan France kot tak silap saya ada la menonton sekejap perlawanan mereka. Dan terlihat kelibat MUTU terus membuatkan saya terminat dengan pasukan Romania.

Biaselah tu, orang yang tak tahu menahu tentang bola macam saye ni mesti akan menyokong team yang hensem-hensem je. Bak kate alip, dey apada sokong sebab ensem je! hahahhaa. Yeah, pemain Romania dan Spain yang berjersi No 10 merupakan pemain pilihan saye. Italy pulak saye tak tahu sape yang ensem tapi saye sokong sebab entah tibe-tibe je saye terminat nak sokong Italy. :P

3 comments:

Anonymous said...

eleh!! org kalo psal bola mmg minat btul2 bukan nye kalo da kalah, trus x minat. ko je lain! ape laa.

umaq_eiman said...

dua dah tumbang,,, go german go...
my finalist is my favouratis

Eyka Hamasuba said...

ana: alaa takpe la. aku kan mne into bola sgt. bebaru ni je terminat nak berbola.. hahaha

umaq: tapi akhirnya, SPAIN yang jadi juara! haha german noob!:P