Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Saturday, September 13, 2008

Mengapa rindu kawan?


" Saya rindu awak. Saya rindu waktu-waktu yang kita ade dulu-dulu. Waktu kita luangkan bersama tergelak-gelak, bergurau-gurau tentang semua perkara, lagi-lagi yang tak masuk akal, dan yang tak ade 'meaning'. Waktu-waktu saya frust tentang jejaka, waktu saya lalui cinta monyet pada awal remaja dahulu. Saya masih ingat awak sentiasa disisi walaupun saya tahu, awak tahu saya tak berani mengeluarkan air mata untuk jejaka itu dahulu. Waktu itulah, kita semakin rapat. Saya ingat dahulu kita selalu kawat sama-sama. Saya rindu. Saya tahu, apa yang dilalui ini, takdir Tuhan.

Semuanya pun kita lalui bersama selama empat tahun ini. Tidak dapat saya lupakan apa yang awak berikan kepada saya. Selain daripada menyeronokan persekolahan menengah saya sehingga kini, AWAK, saya sentiasa rindu, sentiasa ingat. Saya akan rindu.
Kerana awaklah, rakan baik saya. "


KEJAPKEJAPKEJAP.. jiwang la pulak. Apepun, saya cuma seorang manusia biasa, yang mempunyai perasaan seperti kamu juga. Saya rindu awak.

3 comments:

EykaHamasuba said...

Hehehe saaaaarahhh! rindu? tau takpe. smlm baru je terlintas perasaan rindu kat kwn2 sume.. tetibe teringat dedulu nye cerita. rindu tahu!pastu, saye rindu kat adilla sekali..taktau nape. ngan awak, murni, ili semua la yg saye dulu prnah rapat...

sobsob..sedih oo bile fikir balik rase nak nanges je. haha. tp takpe la..yang penting, saye RINDU KAT AWAK JUGAK la SARAH! :) n sy same je cam dulu. sy xnak awk ngan muni ade perasaan janggal kt saye ke ape ke..n saye pn tak nak ade perasaan janggal tu kt korg. nak buang jauh jauh! hehe.

papepun sarah, gamba pmpn pgang payung tu sy da pnah post la dlu,tadi sy da pelik da asal ade gamba tu kat atas skali. rupe2 awk yg post. hehe. thx awakkk. seronok kan jiwang sekali skala? ehehe. xoxo!:)

kieghaa :) said...

aduh.tersedeyh la.

EykaHamasuba said...

haha.takpe ..skali skala.;p