Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Friday, December 26, 2008

Kaki yang bermacam-macam

Nyehaha..posting sebelum ni saje je tarok sebab pemilik kaki tu yang suruh tarok. Yaa pemilik kaki itu bukanlah saye. Tapi..adela. Hehehe. Pertanyaan awal ingatkan nak suruh orang teka tu kaki bahagian mane. Tapi dua orang je yang menjawab teka-teki itu dengan betul buat mase ni. Nanti saye bagi hadiah ye cik kak. hehe

Tak sangke lain pulak pandangan orang. Macam-macam pandangan dan jawapan. hahaha. Kelakar pon ade jugak. Tapi sebenarnye buat pengetahuan anda semua, nyamuk yang digigit itu bukanlah nyamuk Chikucikunya ape tah tu. Tapi nyamuk biase je.

Dan bukan juge penyakit kulit. Menggelupas pon tidak. Hehe. Ade pulak orang kate kurap! Ish kerek tol sape tah cakap macam tu kan. Tak patot tak patot. hahaha kesian tuan punye kaki tak pasal-pasal rosak imej die sebab dikate ade kurap di kakinye! haha. Ade pulak yang kate nampak macam KENTANG! tak le bla. hehehe

Tak sangke sebegini berbeza pandangan orang. Nak dijadikan cerita, Pemilik kaki tu baru lepas cuci kaki. Pastu die suke pulak tengok kakinye yang merah-merah digigit nyamuk. Ntah pape kan. Pastu die pon MMS lah gambar tu kat kawan die,seorang lelaki pastu tulis lah kene gigit nyamuk!

Then kawan die tu anggap bende lain pulak. Die kate seksi. Pemilik pon terase agak pelik. Tapi dia pon buat taktau je sebab ingat takde ape-ape. Malamnye setelah bermesej banyak-banyak tibe-tibe pemilik bertanye saye suruh meneliti gambar tu.

Eyka! ko tengok ni macam gambar ape?
Hm...*meneliti gambar.
Kaki lah. asal?
Yela, kaki kat bahagian mane? Kawan aku cakap seksi. Aku pelik la.

Beberape minit selepas itu saye tergelak. Hahahahaha. Patut la die kate seksi. Sebabnye, gambar tu nampak macam bahagian paha dan betis untuk pandangan pertame. Hahahaha. adoi.. dah la kawan die laki. Memang lain la pemikirannye. hehehe. Tak pasal-pasal di cop seksi.

*EHEM! paha ke peha ek?? Konpius la. hahaha

Lepas tu, die terus menerangkan kepade kawannye supaya tidak tersalah faham. Kawannye pon tergelak. Die cakap sape suruh bagi gamba TERBALIK! hahaha. ok, kalau korang rase tu paha dan betis, sila lah cube terbalikkan gambar tu.. Dan hilangkan salah faham antare kite ye. Hehe.

Terbukti! Pandangan orang tak sama dan selalu berbeza-beza. Kan kan kan??=D

TAMAT,11.35pm

12 comments:

aмiє's³° sнiиoda said...

owhh..
gamba kaki pakai selipa kn.. ;p

EykaHamasuba said...

hehee.. tau pon!:P

nami o fish said...

ingatkan sape la kena gigit ngan nyamuk chikagunya..huhuh!

Lee said...

meskipun ia bukan peha dan betis, tapi ia tetap SEKSI!

NIMI♥ Co. said...

busuk jer..
igtkan peha n betis..
tertipu den.
aptut r ainee nmpk lucah jer..
ngeee!!
=]]

EykaHamasuba said...

nimi,
huh, seb bek tak..time tu da la kat kedah..mmg seram gak..hoho

lee,
ye ke seksi? hehehehehe.. yela2. mmg seksi pon..:P

nimi,
hahahah tu la psl..kelakar je. :P

faqiha said...

la gbr kaki pakai seliper ke..penat duk teleng kepala tgok gbr tu..hehe

EykaHamasuba said...

hehehehe ye la.. pakai selipar. ;D

EchA™ said...

haha..mate almost juling tgk pic tuh. adoii~

EykaHamasuba said...

hehehehe..seb bek la tak juling..kan kan kan?:P

Nariez said...

haha 1st time tgk aku betul igt mcm peha!

EykaHamasuba said...

but it's not..:)