Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Monday, December 29, 2008

Demam La Pulok


Haih, mule-mule sakit tekak. Pastu selesema. Hidung tersumbat, banyak sangat mucus tesekat. Nak tido pon kene meniarap kalau tak nanti tak bleh benapas. Hahaha. Sekarang, secara rasminye diriku demam. huhuhu.. Ala cian-cian nye die..demam ye? Meh sini kasi penampa sket..mane tau nanti hilang la demam tu kan kan. haha

Oh ye, demam bukan lah perihal utama. Yela, hek eleh demam pon nak kecoh satu blog. Macam tak pernah demam je seblom ni kan. hahahahaha. Normal la tu. Lepas ni batuk-batuk, kasi peluh-peluh sikit mesti sihat dah lepas tu. hehe. Apepun, tujuan utame adelah nak ucapkan:

SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH1430

kepade semua hamba Allah yang beragama Islam. Semoga tahun ini lebih bermakna daripade tahun-tahun yang lepas. Yang lepas tu, lepas lah. Usah di kenang kembali. Banyak lagi bende lain yang lebih penting yang perlu difikirkan, kan kan kan? Hehhee.

Maaf zahir je dulu. Batin lain kali k. ekekeke. Semoga persahabatan dan perhubungan kite tak kisah la kawan alam maya ke alam betul ke alam ghaib (tak kuase!:P), yang penting kawan, terjalin sampai bile-bile. Buang yang keroh amik yang jernih.

Toksah dipikirkan
pasal yang keroh lagi dah, buat habis karan je kan kan. hehehe. UHUK! alapak batok la pulok..hohoho. tu la. Makan ais lagi bebanyak. Padan la dengan muke I ni kan! ahaks :P

SEKIAN, 3.20pm

20 comments:

faqiha said...

get well soon
slm maal hijrah :)

EykaHamasuba said...

heheeh thx faqiha...
slm maal hijrah juge. :)

Fizah AuM said...

cepat2 la sembuh ye si comel~!
:)

Addeena Dzakwan said...

get well soon, dh nak naik sekolah demam puleks.

slm maal hijrah juge ye, maazkan akk selame silap menyilap dengan eyka nih.

memey said...

.siannye die.
.jgn lpe mkn ubt ye. :]

nIeYsA said...

makanlah ubat selalu.
semoga cepat sembuh
okeh.

:p

A I S Y A said...

get well soon :)

faizedz said...

salam maal hijrah...
makan obat

YUI said...

semoga cepat sembuh..
:)

Ili said...

Kak Eyka, semoga cepat sembuh ;)

h u n n y ' s said...

get well soon..
hee~
hepy nu year

Alia Izzati said...

ni apasal ni...salah makan ka???
makan ais satu ari 100 bijik tu la demam...hadis stok ais karang

hehehe, moge cepat semboh n jangan la makan ais banyak sangat karang nyesal karang...

eh, bebel la aku macam mak cik- mak cik lak!

anyway.. salam maal hijrah kat sume org key...

NIMI♥ Co. said...

nape ni eyka??
nangis sbb silver ke smpai demam nie?
hope u get well soon k..

memndgkan maal hijrah ni, ape azam br??

asybedazzle said...

selamat tahun baru hijrah, :)

nami o fish said...

tu namanya demam kus-kus hahaha!

EykaHamasuba said...

fizah aum,
hehe mekasih ye kakak manis..:)

kak deena,
tu ah psl.time2 nak skola la demam mule muncul.cis! hahaha..em, ok2, mintak maaf juge kalo ade sakitkan hati.:)

memey,
hohoho tak suke la obat tak sedap..nak makan ais! hahaha

nieysa,
tak bleh la mkn obat slalu kang overdose ssh lak. :P

aisya,
Mekasih aisya.. :)

faizeds,
hohoho..takmo la obat..eek :P

YUI,
thanks yui. :)

ili,
hehehehe mekasih..

hunny,
thanks..and yeh hepi nu year jugak!:D

alia busuk,
nyehahaha nak jugak makan ais! hehe takde la..nnti eyka cube la utk stop..hohoho

nimi,
hoh. mungkin kot. rase bersalah la pasal silver dlu time die ade eyka suke halau die dari masok rumah..huhu sian die.. hehe azam baru ade tulis kat entry baru. nimi lak, ape azam baru?:D

asybedazzle,
hehe anda juge. :)

nami,
kus-kus ke demam kura? :P

cikyuyu said...

aik.??
azam 1st tak leh blah lasom. agaga.
bior btoi tak nak makan ais cube lagik? hahah gelak gelak semput.
eyka,arap2 nnt wat btoi2 lah yerk.
dah dah makan ais cube 2.
jaohkn dr jadi mangsa ais cube. llallaa
neway, azam sume 2 tercapai. bluuurppp.

EykaHamasuba said...

wakakaka..
tau takpe..ishk azam tu mmg tak leh dipercayai tapi harap2 bleh stop pengambilan ais.. :P

Alia Izzati said...

boleh caye ke eyka nak stop makan ais ni?

EykaHamasuba said...

percaye laa aliaa. :P