Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Sunday, November 09, 2008

Pelik tapi benar

Weeyyy..
Takde mood ah nak tulis blog. Apsal ha?? Pelik tapi benar.. :(

Kejap-kejap. Nak naikkan mood blogging jap. hahaha. Makin cuti makin free makin malas pulak jadinye budak bername Eyka Hamasuba ni. hehe. Ape tah nak jadi. Pemikiran yang baik selalu bisik, study..study..dah cuti ni mase bagus untuk bukak buku fahamkan bende yang tak faham. Tapi pemikiran yang tak baik pulak akan kate, alaaaa cuti baru start, sekolah lambat lagi start. Lek la dlu. Nanti-nantilah bukak buku tu..

Dan selalu pemikiran yang tak baik tu jugak yang diikuti. Arghh tensen! Tensen dengan diri sendiri je sebenarnye. Nak jadi nerd. nak jadi nerd. nak jadi nerd. Bukan NERD. Tapi nerd. Ade beze tak agak-agak? Arghhhh hahaha. entah la ape tah aku merepek kali ni.

Hm. Dalam dunia sekarang ni kan memacam boleh terjadi kan kan. Orang yang kite percaye kekadang tu la orang yang paling kejam dengan kite. Orang yang paling kite tak percaye pulak kekadang orang yang patut dipercayai dan akan tolong kite time kite susah. Haih, keliru la wey.

Dunia sekarang ni kite tak boleh jadi baik sangat kan. Baik sikit memang la boleh. tapi baik yang melebih-lebih sampai kepentingan orang lain diutamakan tu kire ade penyakit yang merbahaya la tu. Entah kenape.. bile kite baik sangat orang suke sangat pijak kepale kite. Bile kite jahat pulak orang taknak kawan.

Yang senang, jangan percaye sesape. Percaye tu boleh tapi jangan cite semua perkare kat seseorang. Pekare tu nanti boleh menjadi satu ugutan satu hari kelak. Betul, tak tipu. Sebab sekarang sume orang pentingkan diri sendiri. Macam mane dunie nak aman. Obama dah menang. *takde kaitan, saye tau. haha. :P

Pokok pangkalnye sekarang, saye taktahu nak tulis pe.. ahh buntu! *ketuk kepale kat dinding. Cakap taktahu nak tulis pe..tapi tengok la bape perenggan dah saye tulis kat sini kan kan..Pelik btul. haha

3 comments:

Nariez said...
This comment has been removed by the author.
Nariez said...

Betul tu!
Dunia kerja nnti lagi byk cabarannye tau eyka.
lagi ssh nk pcye kt org.

EykaHamasuba said...

Yeeeeke? uu takutnye la nak masuk dunie keje!! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!