Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Saturday, November 01, 2008

I scream out loud

But no one seems to hear me screaming...
Sekarang mendengar : I wont see you tonight part 1 - Avenged Sevenfold.

Terasa sedih sangat-sangat sekarang ni.
Emosi tak menentu.
Bulan datang lagi.
Hati makin sakit, jerawat pula tumbuh.

Ah! Tak kisah lah semua tu!
Yang penting sekarang,


Terase macam nak jerit kuat kuat kuat sangat-sangat, boleh tak agak-agak?=(
Ehem, Sangat emo lah saye ni kadang-kadang. hihi =P

5 comments:

dianalulu said...

jerit je la eyka! WAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

EykaHamasuba said...

Jerit dalam hati je buleh la kot diana...hehehe..rindu dianalulu eyka..:)

dianalulu said...

huhu rindu eyka banyak2!

Permaisuri said...

eheeee nombor comment kat mespes dulu pernah jd 2002 lepastu 1212 ahakkss
oh eyka sgt beruntung krn mamat2 hensem nak add saya takda pun hehe. lol :p

EykaHamasuba said...

rndu diana juge byk2..

Hahaha..
mamat ensem tu gambar je kot ensem..prangai taktau la ensem ke idok.:P