Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Sunday, June 07, 2009

Not in the mood of blogging

Apesal wey? Apesal? Apesal? Ko demam ke ape ni wey?

Lembaga: Eykaaaaaaaaaaaaaaa! Aku nak ko update sekarang jugak kalau tak ko akan bertukar menjadi koala seperti di atas itu gedebuusshh! *sambil menghayunkan tongkat sakti. Piu~ Piu~

Eyka : Mane? Tadek pon tadek pon. Tak jadi koala pun! Bweeek!! *menjelir lidah secara extreme.

Lembaga : Eh, tu la aku pon pelik apesal tak menjadi. *cuba menghayunkan tongkat ke arah manusie lain. Serta merta budak tersebut bertukar menjadi koala. Ok je pulak tongkat aku ni. Tapi apesal tak menjadi dekat ko ?

Eyka : Sebab aku baru je update blog la ngok! Tada! haha :P

P/S : The title is REAL. I wonder how? I wonder why?
.....Yesterday you told me by the blue blue sky and all that i can see (!) is just a yellow lemon tree.

Eh eh! Sape suruh korang sambung nyanyi? Ni yang nak balik rumah mak ni! (padahal memang dekat rumah mak) haha. Halal kan je la eh eh. Bukan selaluuu. HEHE :P Nak amik mood kejap. lalala~

SEKIAN, 6.11pm

8 comments:

Siti.Khatijah said...

lagu tu best oo eyka :) .

Ruhil Rosley said...

apa sudah jadi dengan eyka ini.
:)

Blufish said...

tkde mood :D

~myraie~ said...

hey what happen to eyka? come on! keep on blogging!

EykaHamasuba said...

siti,
a;ah mmg best. ahahaha

EykaHamasuba said...

ruhil,
tu la eyka pon xtau pe da jd. haha

EykaHamasuba said...

balqish,
hahaha tu laa psl ;P

EykaHamasuba said...

myra,
tgk la cmne. keh keh