Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Tuesday, July 29, 2008

Alamak! lupe lak nak wish..

Happy birthdayyyyyyyyyyyyyyy MAN TOLOL!:)

Wah wah wah, dah tua abangku sorang ni. 22tahun DAH! fuyoooooooooo. Tak caye aku ko dah tua dah MAN! hahaha. Semoga berjaye dalam hidup. Jangan nakal-nakal lagi macam budak-budak. Sakit otak aku layan ko Man. Hahaha gile punye abang. Perangai macam mr.BEAN! heh. Pesanan aku, kalo takde orang nak dibuli pun jangan la buli cekteh. Kesian die oo! hahaha

Ok lah, malas nak tulis pepanjang. Nak hadiah nanti bile aku ingat aku beli la yeh. Hehehe. Nah aku bagi hadiah ko kat sini je la. Memandangkan baru je tadi aku tengok ko search orang buat dengung-dengung camtu sambil ko eksen kat aku. Mentang-mentang aku tak reti buat ko bleh la eksen yeh?? haha papepun enjoy!! :)




Alaa name stacie tu spoil.tp bantai je la ye. Nnti ade mase aku tukar le!
papepun,ensem la pulak laki kt video tu. haha!:P