Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Sunday, November 07, 2010

Kecelaruan Sebentar

Post yang sebelum ni Period dan Emosi tu pada mulanya saya letak tajuk: Period dan sensitif. Saya dah publish, kemudian back save to draft dan copy semua yang ada dekat posting tu dan create new post benda yang sama cuma title je berubah which is : Period dan Emosi.

Lepas tu, saya tersalah delete post. HAHA. Saya terdelete yang Period dan Emosi so saya publish lah yang Period dan sensitif tu, cuma tukar title kepada Period Dan Emosi. Apa yang memeningkan adalah, link-link yang keluar dekat blogroll cuma link period dan emosi (yang saya dah delete)

So dia akan keluar lah page yang sorry blablabla tu yang page you're searching does not exist tu. Ceh. Buat gua tensi saja. Ni yang nak emo ni. =,=" Mintak maaf reader. Saya pening. Mesti kamu pun pening kan. Dekat dashboard pun keluar dua. Maap sekali lagi. Saya memang kalut, kadang-kadang. Haih. =,="

SEKIAN, 10.05pm