Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Friday, May 23, 2008

PONTENG!

Hari ini tak ke sekolah. Ke sekolah tak hari ini. Tak ke sekolah ini hari. Ini Hari tak ke sekolah. Ke tak hari ini sekolah. Sekolah tak hari ni. hahaha. Tak kire ape, maksudnya tetap tidak ke sekolah hari ini. Kenapa? sebab.. bace la posting yang semalam punya. hahaha

Ok, duduk rumah tido tidak berbaloi sama sekali. Oleh itu,mari lah kite mengkaji beberapa equation yang dijumpai di dalam internet ni. Memandangkan equation time addmath hari tu susah nak jawab, kite terai la jwab yang dlm intenet lak.

Gambar menunjukkan seorang jantinanya tidak diketahui samada laki ke wanita berbaju merah sedang berbual dengan seorang yang berambut kuning. Saya tak brape paham ape die cakap. Mgkin die cube cakap yang die ngan kawan die tu kalau sesame mesti akan menjadi silly. tak pun, kalau kedua-duanya silly dan di bahagi dengan seorang bernama B, akan termuncul la Ac. Ac di manaa? Ac di sini! Sempoooii!

Equation ini pula menunjukkan bahawa seorang lelaki memerlukan masa dan duit utk mencari wanita. Lepas tu blablabla akhirnye dapat la jawapan wanita sama dengan masalah. Oh amboi amboi. Sukati mu ja ngate wanita ini masalah. Siap dapat A+ lagi tu. Tahniah la ye. Bkn mudah tu nak dapat A+! hehe


Yang ni pulak mengatakan bahawa orang lelaki yang berkepala botak jika ditambah dengan bom sebesar badannya yang sedang menyala akan menjadi tengkorak yang tak cukup sipat. Bahaya ni. Kaki ngan tangan hilang. Tinggal kepale dan tulang 2 ketol je. So amat berbahaya la jika lelaki yang berkepala botak ditambahkan dengan Bom yang menyala. Harus dijauhi!


Soalan yang ini pula semacam susah je. Sape yang tak tengok naruto mesti tak dapat jawab. Tp sy terai la eh. taknak la dapat kosong. Hm, mungkin die cakap yang seorang perempuan berambut hitam kalau memangkah seorang lelaki tua yang beruban akan menjadi lelaki yang berambut oren dan ditambah dengan buku. Lepas tu, lelaki rambut hitam, sasuke kot darab dengan naruto! ya itu saye kenal itu naruto. hahaha. akan menjadi perempuan berambut pink dan.. tanda soal? ape tandanya ya? oh sy tak paham la.Oleh itu, NEXTT!!


Ini pula menunjukkan bahawa hati, tidak boleh ditambah sesuka hati. Kerana nanti yang pasti, hati yang kekal satu tu akan menjadi retak di bahagian atas berbentuk seperti kilat dan menyebabkan mate kite menjadi pangkah. Mulut kita pula akan menjadi herot, dan dengan serta merta kita akan menjadi botak. Oleh itu, jangan lah kite mempertambahkan hati hati sesuka hati.

*Hahaha.Ok dah la, setakat ini sahaja kali ni. malas nak cari equation bebanyak. :P

3 comments:

Ili Sharmimi said...

HAHAHAH!

equation giller chantek menarek tertarek lah!

nie kalau msok exam sure A+++++++ ohhh. haha! =DD

Eyka Hamasuba said...

haha.tu a psl.asal la tak masok exam camni snang sket nk jawab. ekekek :P

Nina.Rzln said...

hahaha pandai eyka nak mentafsir equation katun ehh. masok exam petik jari boleh jawap daa ehehehe :D