Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Saturday, October 11, 2008

Perasaan dan pertanyaan

Kadang-kadang dalam sedetik tu pernah tak anda terfikir dan terasa seperti..
tidak mahu bercakap dengan sesiapa dan
mahu menghilangkan diri dari segala-galanya
serta pergi ke tempat di mane tiada seorang pun mengenali anda?
-








-









-









-









-









-


Kerane itulah yang saye rasekan sekarang ni. Taktau kenape. =,="

5 comments:

zmh said...

eykaaaaa, sy juga selalu mcm ni! bukan emo atau ape, cuma rase nak sendiri aje

Nami said...

eyka,i suggest u listen to this song.yeah,sometimes when i want to feel alone,i always chant this song.simple wordings,yet deep meaning.

Radiohead-How to Dissapear Completely.

That day, that's not me
I go, where I please
I walk through walls
I float down the liffey
I'm not here
This isn't happening
I'm not here
I'm not here
I know what I've seen
You throw me out then send me back again
In a little while I'll be gone
The moment's already passed
Yeah, it's gone
Yeah, it's gone
Yeah, it's gone
Strobe lights and blown speakers
Fireworks and hurricanes
I'm not here
This isn't happening
I'm not here
I'm not here
I'm not here

the mp3 link:http://www.tradebit.com/usr/clreimers/pub/3001/04-How-To-Disappear-Completely.mp3

saya syorkan kepada anda.

aKu NaKaL said...

hoho rasa nye da lm aku alami mende ni.. hehe apepun takpe, ia takda apa2 effect pun..

rasa tamo cakap n nk hilangkn diri? prefer dalam bilik memerap je.. x)~

tmpat tiada seorang pun mengenali anda? hoho.. pi tdo.. anda akan pergi ke alam lain x)~

nk tau kenapa? anda da bosan, malas, tapi masih rajin bwat mende2 lain x)~

p/s: selagi bumi ini masih berputar, masa itu berjalan.. anda akan melewati semua ini... dan tanpa anda sedari.. anda adalah seperti sekarang x)~ dan bukan hari semalam lg xP~

diana lulu said...

" tidak mahu bercakap dengan sesiapa dan

mahu menghilangkan diri dari segala-galanya
serta pergi ke tempat di mane tiada seorang pun mengenali anda?"

Diana selalu bfikir mcm tu sbb Diana rase Diana tiada mase untuk diri Diana sendiri & kdg2 org tafaham perasaan kita. Satu hari nnt Diana nak mcm tu. Sehari pun tak pe janji Diana rase lega :)

EykaHamasuba said...

zmh: ha'ah tau takpe..tp slalunye time bulan mengambang ar feel camni muncul. hak hak hak :P

Nami: hehe. ape kate nami nyanyikan je utk eyka? hahaha.. eh btw, nami nye blog pasal politik byk..takut eyka nak kentut kt situ..:S

aku nakal: xde, snanye da lame pun ade feel macam tu..cume die datang steng2 time je. pstu hilang blek.. hehe

diana: hehe tau takpe. kak eyka rse mcam tu sebab entah lah. tengah emosi tak stabil memang camtu kot kekadang. Pastu tak lame pastu ok balik. hihhi :D