Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Monday, July 19, 2010

Mengulang Kaji Memori

Ini gambar ayah saya ketika muda (dinding) :D

Hari ini saye mengulang kaji ataupun membaca kembali posting-posting yang pernah saye post dalam blog ni sejak mula diestablish iaitu pada tanggal 26 November 2007, bersamaan dengan kurang lebih 3 tahun yang lepas. Sepanjang pembacaan kembali tersebut, banyak memori-memori, emosi-emosi dan bibit bibit lama menjengah kembali. ECEH! ayaatt.... :P

Rupa-rupanya dulu saya gemar juga menyebut perkataan What The Tuuut a.k.a WTF di dalam blog ini, mungkin kerana saya tidak dapat menahan perasaan teruja dan marah dan gembira dan bengkek dan any other words yang sama maksud dengannya. Sungguh funneeyy jika dibaca kembali. Hehe, biase lah kan budak-budak sekolah macam saye di waktu lampau, mane nak tapis tapis sangat. Tak cool la tapis menapis ni. Haha

Lagipun, time tu saye tulis blog sekadar isi mase lapang je. So keluar semua emosi yang agak pahit ditelan. Ceh Ceh. Sekarang ni tak tahu la ape function blog ni. Nak kate untuk mengisi masa lapang, tak jugak. Sebab, ade je mase lapang saye yang tidak diisi dengan menaip dan menambah cerita di dalam belog ini. Mengapa? Mungkin kerana saya dah bosan kot nak menaip. Huu, sadis je dengar kan. Hehe.

Ketika masih belum pandai berblogging. (Gaun putih) heh :P

Tapi, sangat seronok rupenye membaca kembali kenangan-kenangan lalu. Buat kite rase macam 'aaaah, tak caye lak aku yang tulis ni..' Rase macam magik pulak sebab terlampau rajin kan saye dulu? Haha. dan juge buat kite berlayar kembali ke masa lampau. Bile bace story je, saye akan teringat balik condition saye di waktu sedang menulis entry tersebut ketika itu. Sungguh syahdu rasanya~ Hehehe.

Blog saye ni banyak sentimental value sebenarnye. So, ianya sangat berharga. Takpe lah kalau saye tak aktif pun saye tak pernah terfikir pun nak delete blog ni. Sebab saye rase macam sayang je nak delete apape entry yang pernah saye post suatu ketika dahulu. Tak kisah lah yang matang atau tak matang punye kisah. Sebab banyak jugak yang saye rase macam tak sangke saye yang post bende tu. Macam 'Waaahh, aku ke ni'. Lebih kurang macam tu lah perasaannye. Hahaha.

Ok dah, enough with the flashback. Sekarang ni saye sedang menikmati cuti selama seminggu. Bukan saya seorang, tapi semua budak-budak asasi yang lain. YAY kami cuti! Sila jeles! HAHA. Tapi seminggu rasenye macam tak cuti je kot. Tak merasa pun cutinye. Sebab ade assignment. Ehem. 'ASSIGNMENT TUUU!' Bukan kerja sekolah dah. Jangan main main. Haha. Yang takde lah terase banyak sangat bagi mereka yang rajin, tapi bagi saya yang tidak berapa nak rajin ni.. memang agak banyak la jugak. He he

P/S: Doakan saya selamat menyiapkan semua kerja ya!

SEKIAN, 6.00pm