Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Saturday, August 14, 2010

Tenaga : Positif dan negatif



Assalammualaikum
,

Okay, pagi ini kakak saya, Diana Hamasuba telah mengatakan tentang The Arrivals. Apakah itu? Adakah merupakan produk baru untuk hari raya? Bukan. The Arrivals merupakan dokumentari yang mengisahkan tentang,

"This Series Explores the Revelations in World Religions Regarding the Arrivals of the Antichrist Dajjal, Imam Al-Mahdi, and The Second Coming of The Christ. A Work Inspired by Hashemsfilms and of Course the Words of the Noble Qoran, The Holy Bible, and The Torah, The Arrivals is a Joint Production by truthseekers Noreagaaa and Achernahr."

Siapa yang ingin menonton The Arrivals boleh lah ke sini. Ade 52 bahagian kesemuanya. Dokumentari yang sangat menarik dan memberi banyak pengetahuan kepade saye mengenai sesuatu yang saye tidak sedari selama ini. Iluminiti, freemason dan propaganda mereka untuk menguasai dunia.

Banyak info yang saye salah selama ini, salah satunye adelah mengenai Adolf Hitler yang pernah saye post sebelum ini. Oleh kerana cepat sangat terpengaruh dan percaya dengan sesuatu yang tidak pasti. (rase macam nak delete je posting tu, tapi takpelah)

By the way, selamat menjalani ibadah puasa dalam bulan Ramadhan ini! Semoga kita sama-sama mendapat kebaikan dan keberkatan daripada Allah Swt. Amin. :)

SEKIAN, 3.58pm


4 comments:

Anonymous said...

Hye eyka, =) You dah tgk kesemua video tu? Bf i bagi dekat i ritu. Even sikit2 ada yang tak faham tapi banyak benda kot yang kita dapat tahu kat situ. Selamat menonton ok?

-luqman- said...

menarik. selamat berpuasa :)

Eyka Hamasuba said...

sure,

dah tengok dah semua. best sangat kan! hehe thankss. :D

Eyka Hamasuba said...

luqman,

terima kasih. slmt berpuasa :D