Dashboard
Refresh
New Post
Sign Out
Gallery Myspace Facebook Twitter Friendster

Friday, December 17, 2010

Taip sekadar ingin menaip

Perempuan memang selalu emo.

YA, perempuan sangat emo sebenarnya. Sampai kadang-kadang emo tak kena tempat dan masa. All the time rasa macam nak maki hamun je orang. Nak cekik je orang yang kite nampak kat tepi jalan tu. TAK. Bukan saya yang saya maksudkan. Gila nak cekik orang tepi jalan. Tak berani nyah, lain lah kalau saya betul betul nyah.


Nampak lembut, tapi tetap tak lembut lembut. Sekali pihak berkuasa datang nak tangkap, ZUUPP lari macam tak ingat dah diri sebenarnya dah transform jadi perempuan. Keh keh. OPSS, ni bukan cerita pasal mak nyah. Jangan tak tahu ye golongan mak nyah sekarang ni sangat sangat sangat (err, takde lah SANGAT sangat) cuma, sangat mudah ditemui.


Kalau dulu, masa saya kecik-kecik, sangat sangat sangat dan sangat sukar nak nampak golongan mak nyah ni. Tapi sekarang, amat mudah. Tapi tak lah mudah sangat, kadang-kadang tu sukar jugak nak bezakan yang tulen ataupun tidak. AUW AUW. APA? eyka pun sudah pandai mengusha perempuan? EYKA! Perempuan dicipta untuk lelaki. Awak jangan lari daripada yang asal eyka nanti awak sesat!


ERR. Saya tak tahu mana datangnya kata-kata di atas tadi. Tapi tiba-tiba tertaip sendiri. Mungkin, ada bisikan asmara di sebelah telinga? :O Okay, kita abaikan. Ini bukan entry nyah atau apa. Langsung tiada kene mengena tapi eyka kenapa tiba-tiba je termasuk sekali part nyah tu eyka? TELL ME! Jangan salahkan saya, sebab ianya. Macam, tiba tiba dah ada. Lalala~

It's not my fault.

Di mana kita tadi? Oh ya, di kisah perempuan yang emosi. Saya pun perempuan. Dan saya amat emosi. Bila time-time saya emo, saya amat garang jadinya. Bukan. Saya memang garang orangnya. So, bila time emo saya jadi bertambah-tambah garang. SENYUM? Jangan harap saya nak sedekah. Dah garang, kedekut pulak tu. Padanlah orang cakap sombong.


Hambui. Sombong tu apa sebenarnya? Tak suka dekat lelaki yang suka cakap orang sombong sebab tak layan diorang. Gigit kepala tahu lah! Bukan gigitan cinta, tapi gigitan puaka. Haha. Tak. Segarang-garang saya pun, saya tak pernah gigit orang. Baiklah, mungkin kecik-kecik dulu pernah. Saya gigit tangan abang saya ke kakak saya. Sebab time tu saye tengah emo. SEE SEE saya memang garang. Dari kecil lagi dah garang. Besar apatah lagi kan?


Muahaha. Kejap. Apa kaitan entry ni dengan kegarangan kau eyka? Kau garang ke tak, ada aku kesah? Ye ye tak kisah. Tapi entah. Rasa macam gatal-gatal nak menaip. Korang pernah tak rasa macam tu? Rasa macam tangan tak boleh stop menaip padahal takde apa yang nak ditaipkan. Itulah fungsinya blog ini kepada saya sebenarnya. Untuk melayan segala kegatalan di tangan. Ngeh ngeh.


Mula-mula nak cerita pasal perempuan yang emosi, sekarang dah masuk cerita apa dah. Daripada nak cekik orang, maknyah, garang, gigit orang, sombong, gatal tangan, lagi apa lagi? EYKA. AWAK MEMANG PERLUKAN KERANGKA KARANGAN SEBELUM MEMULAKAN SESUATU KARANGAN! Jika tidak, ini lah hasilnya. Taip sekadar ingin menaip. Tanpa isi-isi yang memberangsangkan. Tengok-tengok je dah 6-7 perenggan.

Juggling with things together.

Eyka, awak sebenarnya telah banyak membazirkan masa awak dan juga masa-masa pembaca yang lain. Mereka membaca inginkan sesuatu yang interesting, bukannya membaca apa yang awak ingin taip tapi sebenarnya nothing. YEAH, NOTHING sebenarnya. Takpelah, saya bahagia taip macam ni. Dan kemudian publish. Dan kemudian taip lagi berulang-ulang. Seronok rasanya. Heh heh.


Apa salahnya menjadi sombong kan? Perempuan sebenarnya digalakkan menjadi sombong kepada golongan yang bertentangan jantina. Baru nampak macam perempuan, yang susah nak didekati. Dan itu sangat menarik sebenarnya. Baru lelaki rasa adventure nak dekat dengan mereka. Tapi janganlah TERLAMPAU sombong. Itu pun payah sebenarnye. Kui kui. Akan tetapi, perempuan yang sombong dengan orang yang sama jantina adalah sangat harus dielakkan.


Sebab apa? Sebab.. banyak sebabnya sebenarnya. Dan saya malas nak sambung penaipan. hehe. Biasa lah tu mood ade dan tiade secare tibe-tibe bile menaip. Kira saya memang normal la kan. EH, ke tak normal? :O Entah lah. Malas nak fikirkan kenormalan pada masa ini. Haha. Apape pun terima kasih sudi membace ye. Ok lah, jumpa lagi! :B


Pengumuman: Baiklah kawan-kawan, saya akan benarkan kentut kurap, yang kini bertukar menjadi nota tambahan dekat sesetengah entry yang saya rasa saya nak je. Yang lain lain banyak merapu meraban rasa macam tak perlu komen lah kan? Keh keh keh. Yang ini pun same. Merepek je eyka ni haish =,="


P/S : Entry ni dah lama di tulis, cuma baru dipublish. :P

Pictures by: Flickr.com
SEKIAN, 5.28pm.